Popis jednotlivých zaměření

Právní management

Absolvent je veden tak, aby:

  • samostatně pracoval s příslušnými právními normami,
  • aplikoval zákonné normy při své pracovní činnosti k praktickému použití,
  • vypracoval příslušné administrativní podklady dle pracovní specializace se zaměřením na pracovně-právní činnost,
  • byl schopen při založení a správě společnosti samostatně plnit administrativní požadavky,
  • dovedl využívat teoretické vědomosti při řízení pracovního kolektivu,
  • samostatně jednal při styku se státní správou, samosprávou a klienty,
  • vyhodnocoval a aplikoval nové poznatky uváděné do praxe v rámci integračních procesů evropského společenství.

Řízení firem

Absolvent školy je veden tak, že:

  • v praxi může vykonávat činnosti spojené s řízením firem,
  • provádí efektivní marketingové strategické plánování a zvládá jeho praktickou aplikaci,
  • chápe právní problematiku, která se vztahuje k podnikatelským aktivitám.

Cestovní ruch

Absolvent je veden tak, že:

  • chápe význam umění pro člověka,
  • organizuje, zabezpečuje a poskytuje jednotlivé služby cestovního ruchu,
  • připravuje podklady pro tvorbu produktů cestovního ruchu, sestavuje nabídku pro různé druhy a formy cestovního ruchu,
  • připravuje a provádí vyhodnocení průvodcovské služby pro různé skupiny návštěvníků,
  • chápe bezpečnost práce jako nedílnou součást péče o zdraví své, spolupracovníků i klientů,
  • chápe kvalitu jako významný nástroj konkurenceschopnosti a dobrého jména podniku,
  • dodržuje stanovené normy a předpisy,
  • zvažuje při plánování a posuzování určité činnosti možné náklady, výnosy a zisk, vliv na životní prostředí, sociální dopady.

Bankovnictví a kapitálový trh

Absolvent je veden tak, aby:

  • doplňoval a rozvíjel odborné vzdělání s ohledem na změny v ekonomické praxi,
  • byl adaptabilní vzhledem k měnícím se požadavkům trhu práce,
  • jednal odpovědně, samostatně, aktivně a iniciativně nejen ve vlastním zájmu, ale i pro zájem veřejný,
  • dokázal posoudit věrohodnost informací, vytvořil si vlastní úsudek a byl schopen o něm diskutovat,
  • chápal význam životního prostředí pro člověka a nutnost jeho ochrany,
  • správně odhadoval své možnosti a schopnosti, respektoval možnosti a schopnosti jiných lidí,
  • si stanovil cíle a priority podle svých osobních schopností, zájmové a pracovní orientace a životních podmínek,
  • cítil potřebu aktivně se zapojit do občanského života, spolupracovat na zachování demokracie a jejím zdokonalování,
  • dbal na dodržování zákonů a pravidel chování, respektoval práva a osobnost jiných lidí, vystupoval proti nesnášenlivosti, xenofobii a diskriminaci,
  • uznával tradice a hodnoty svého národa a chápal jeho minulost i současnost v evropském a světovém kontextu.